Reklamácie

Internetového obchodu budvbezpeci.sk

  1. Všeobecné ustanovenia

1.1.Tento reklamačný poriadok je vydaný v súlade so zákonom č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení (ďalej len „Občiansky zákonník“), zákonom č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v platnom znení (ďalej iba „Zákon o ochrane spotrebiteľa“), zákona č.102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov Predávajúceho v platnom znení a zákona č. 22/2004 Z. z. o elektronickom obchode v platnom znení. A upravuje právny vzťah medzi Predávajúcim, ktorým je:

1.2.Predávajúcim je spoločnosť

Obchodné meno: RTS servis s.r.o.
Miesto podnikania: Horný Val 12/25, 010 01 Žilina, Slovenská republika

Zapísaná v Obchodný register Okresného súdu Žilina, oddiel: Sro, vložka č. 75189/L
IČO: 53167449
DIČ: 2121289929
IČ DPH: SK2121289929
Bankový účet: IBAN SK28 1111 0000 0016 2815 4018 BIC: UNCRSKBX v rámci UniCredit Bank, a.s.

Predávajúci je platcom DPH /Dane z pridanej hodnoty/

(ďalej aj “Predávajúci”) a každou osobou, ktorá je Kupujúcim tovaru, alebo služieb ponúkaného Predávajúcim v Internetovom obchode Predávajúceho, a ktorá vystupuje v pozícii spotrebiteľa v zmysle ustanovení Všeobecných obchodných podmienok zverejnených v internetovom obchode Predávajúceho, tohto Reklamačného poriadku a príslušných zákonov definujúcich spotrebiteľa, v zmysle platnej legislatívy Slovenskej republiky, najmä zákonov: Zákon č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytnutí služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov Predávajúceho v platnom znení, zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov a zákona č. 40/1964 Z.z. Občiansky zákonník v platnom znení

1.3.Emailový kontakt a telefonický kontakt na Predávajúceho je:

Email: [email protected]

Tel. č.: 0904 669 997

1.4.Adresa k zasielaniu písomností, reklamácií, odstúpení od zmlúv a.i. je:

RTS servis s.r.o. Horný Val 12/25, 010 01 Žilina, Slovenská republika

1.5.Tento Reklamačný poriadok upravuje práva a povinnosti Kupujúceho, ktorý je spotrebiteľ pri uplatňovaní práv z vád veci (tovaru), alebo služieb v zmysle uzatvorenej kúpnej zmluvy na diaľku s Predávajúcim prostredníctvom elektronického obchodu Predávajúceho budvbezpeci.sk

1.6.Kupujúcim je každá osoba (fyzická osoba alebo právnická osoba), ktorá odoslala objednávku prostredníctvom elektronického objednávkového formulára využitím webového sídla Predávajúceho, prípadne ďalšími diaľkovo-komunikačnými prostriedkami.

1.7. Spotrebiteľom je Kupujúci, ktorý je fyzickou osobou, a ktorý pri uzatváraní kúpnej zmluvy prostredníctvom Internetového obchodu Predávajúceho, nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti.

1.8.Týmto reklamačným poriadkom sa upravujú právne vzťahy medzi Kupujúcimi, ktorí sú spotrebiteľmi a Predávajúcim. S výnimkou uvedenou v bode 4.12. tohto Reklamačného poriadku (Vyhlásenie Predávajúceho o záručnej dobe v prípade ak Kupujúci nevystupuje v postavení spotrebiteľa).

1.9.Produkty (ďalej aj „Veci“) sú tovary, služby a elektronický obsah nedodávaný na hmotnom nosiči, ktoré sú určené k predaju a zároveň sú zverejnené v Internetovom obchode Predávajúceho.

2. Odkazy

2.1.Na vzťahy zo zodpovednosti Predávajúceho za vady tovaru, alebo služieb (ako aj ďalšie právne vzťahy, ktoré môžu zo zmluvného vzťahu vyplynúť) s fyzickými osobami, ktoré pri uzatváraní kúpnej zmluvy nekonajú v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti (spotrebiteľmi), sa vzťahujú okrem všeobecných ustanovení zákona č.40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, aj osobitné predpisy, najmä zákon č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytnutí služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov Predávajúceho a zákon č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa.

2.2.Právne vzťahy vyplývajúce z uplatnenia práv zo zodpovednosti za vady medzi Predávajúcim a Kupujúcim, ktorý je právnická osoba alebo fyzická osoba podnikateľ, ktorý koná v rámci svojej podnikateľskej činnosti /osoby, ktoré nie sú v postavení spotrebiteľa/ sa riadia podľa zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení. S výnimkou uvedenou v bode 4.12. tohto Reklamačného poriadku (Vyhlásenie Predávajúceho o záručnej dobe v prípade ak Kupujúci nevystupuje v postavení spotrebiteľa).

2.3.V zmysle §3, ods. 1, písm. n), Zákona č. 102/2014 Z.z. Predávajúci informuje spotrebiteľa, že neexistujú žiadne špeciálne príslušné kódexy správania, ku ktorým sa predávajúci zaviazal k ich dodržiavaniu, pričom kódexom správania sa rozumie dohoda, alebo súbor pravidiel, ktoré vymedzujú správanie predávajúceho, ktorý sa zaviazal dodržiavať tento kódex správania vo vzťahu k jednej alebo viacerým osobitným obchodným praktikám, alebo obchodným odvetviam, ak tieto nie sú ustanovené zákonom, alebo iným právnym predpisom alebo opatrením orgánu verejnej správy), ktoré sa predávajúci zaviazal dodržiavať, a o spôsobe, akým sa môže spotrebiteľ s nimi oboznámiť, alebo získať ich znenie.

3. Zodpovednosť Predávajúceho za vady produktov (tovarov a služieb)

3.1.Predávajúci je povinný dodať vec (tovar), alebo službu v súlade s uzavretou kúpnou zmluvou t.j. v požadovanej akosti, množstve a bez vád (faktických, právnych).

3.2.Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má predaná vec, alebo služba pri prevzatí Kupujúcim. Ak nejde o použité veci, zodpovedá Predávajúci za vady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí veci v záručnej dobe (záruka). Predávajúci odporúča Kupujúcemu aby vady tovarov, alebo služieb uplatnil u Predávajúceho bez zbytočného odkladu. Pri použitých veciach Predávajúci nezodpovedá za vady vzniknuté ich použitím alebo opotrebením. Pri veciach predávaných za nižšiu cenu nezodpovedá za vadu, pre ktorú bola dojednaná nižšia cena.

3.3.Kupujúci je oprávnený predávanú vec, alebo službu pred prevzatím prezrieť.

4. Záručná doba

4.1.Záručná doba je 24 mesiacov. Záručná doba pokiaľ ide o použitú vec je 12 mesiacov. Záručné doby začínajú plynúť od prevzatia veci, alebo služby Kupujúcim.

4.2.Ak nejde o veci, ktoré sa rýchlo kazia, alebo o použité veci, zodpovedá Predávajúci za vady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí veci v záručnej dobe (záruka). Záručná doba je 24 mesiacov. Ak je na predávanej veci, jej obale alebo návode k nej pripojenom vyznačená lehota na použitie, neskončí sa záručná doba pred uplynutím tejto lehoty.

4.3.Ak ide o použitú vec, Kupujúci a Predávajúci sa môžu dohodnúť aj na kratšej záručnej dobe, nie však kratšej než 12 mesiacov.

4.4.Pri veciach, ktoré sú určené na to, aby sa užívali po dlhšiu dobu, ustanovujú osobitné predpisy záručnú dobu dlhšiu ako 24 mesiacov. Záručná doba presahujúca 24 mesiacov sa môže týkať i len niektorej súčiastky veci.

4.5.Na žiadosť Kupujúceho je Predávajúci povinný poskytnúť záruku písomnou formou (záručný list). Ak to povaha veci umožňuje, postačí namiesto záručného listu vydať doklad o kúpe.

4.6.Vyhlásením v záručnom liste vydanom Kupujúcemu alebo v reklame môže Predávajúci poskytnúť záruku presahujúcu rozsah záruky ustanovenej v tomto zákone. V záručnom liste určí Predávajúci podmienky a rozsah tejto záruky.

4.7.Záručné doby začínajú plynúť od prevzatia veci Kupujúcim. Ak má kúpenú vec uviesť do prevádzky iný podnikateľ než Predávajúci, začne záručná doba plynúť až odo dňa uvedenia veci do prevádzky, pokiaľ Kupujúci objednal uvedenie do prevádzky najneskôr do troch týždňov od prevzatia veci a riadne a včas poskytol na vykonanie služby potrebnú súčinnosť.

4.8.Ak dôjde k výmene za novú vec, začne plynúť záručná doba znova od prevzatia novej veci.

4.9.Ak dôjde k výmene časti novej veci, u ktorej to povaha veci dovoľuje. Na uvedenú časť začne plynúť záručná doba znova od prevzatia novej veci. To isté platí, ak dôjde k výmene súčasti veci, na ktorú bola poskytnutá záruka.

4.10.Práva zo zodpovednosti za vady veci, pre ktoré platí záručná doba, zaniknú, ak sa neuplatnili v záručnej dobe.

4.11.Záručná doba sa predlžuje o dobu, po ktorú bol tovar v reklamácii. Práva zo zodpovednosti za chyby tovaru, pre ktoré platí záručná doba, zaniknú, ak neboli uplatnené v záručnej dobe.

4.12.V nadväznosti na § 429, ods. 2 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení, Predávajúci vyhlasuje, že v prípade dĺžky záručnej doby v obchodných vzťahoch medzi Predávajúcim a Kupujúcim, ktorý nevystupuje v postavení spotrebiteľa. Predávajúci preberá záruku za akosť tovaru v dĺžke trvania 12 mesiacov. Záručná doba začína plynúť v zmysle ustanovenia Čl. IV, bod 4.1 tohto Reklamačného poriadku.

5. Postup pri uplatňovaní práv zo zodpovednosti za vady (Reklamácia)

5.1.Kupujúci je oprávnený uplatniť práva zo zodpovednosti za vady veci, tovaru, alebo služby na adrese: RTS servis s.r.o. Horný Val 12/25, 010 01 Žilina, Slovenská republika

Kupujúci môže vždy využiť právo uplatniť osobne reklamáciu v ktorejkoľvek prevádzkarni Predávajúceho, v ktorej je prijatie reklamácie vzhľadom na povahu veci možné, alebo v sídle Predávajúceho, alebo prostredníctvom tretích osôb napr. prepravné spoločnosti, zásielkové spoločnosti, Slovenská pošta a.i.. Predávajúci odporúča Kupujúcim, aby k uplatneniu reklamácie využil tento REKLAMAČNÝ FORMULÁR.

Pri reklamácii Predávajúci odporúča Kupujúcemu doložiť faktúru, záručný list, alebo iný doklad preukazujúci zakúpenie reklamovaného tovaru, alebo služby u Predávajúceho. Kupujúcemu Predávajúci odporúča, aby pri uplatňovaní reklamácie opísal vadu tovaru, alebo služby.

5.1.1.V prípade ak Kupujúci reklamuje tovar, alebo službu inak ako osobne, Predávajúci odporúča Kupujúcemu, aby zasielal tovar spolu s detailným popisom vady tovaru, a dokladom preukazujúcim zakúpenie tovaru od Predávajúceho (napríklad doklad o zaplatení, faktúra, záručný list), a to z dôvodu urýchlenia reklamačného procesu.

5.1.2.Tovar v prípade reklamácie odporúčame zasielať doporučenou formou. Tovar Predávajúci odporúča nezasielať formou dobierky, ktorá nebude zo strany Predávajúceho prevzatá.

5.1.3.Predávajúci je povinný pri uplatnení reklamácie vydať spotrebiteľovi potvrdenie. Ak je reklamácia uplatnená prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie, Predávajúci je povinný potvrdenie o uplatnení reklamácie doručiť spotrebiteľovi ihneď; ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie; potvrdenie o uplatnení reklamácie sa nemusí doručovať, ak spotrebiteľ má možnosť preukázať uplatnenie reklamácie iným spôsobom.

5.1.4. Predávajúci je povinný o vybavení reklamácie vydať písomný doklad najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie, ak lehota na jej vybavenie začala plynúť odo dňa prevzatia predmetu reklamácie predávajúcim.

5.2.Vybavením reklamácie nie je dotknuté právo spotrebiteľa na náhradu škody podľa osobitného predpisu.

5.3.Predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie podľa § 2 písm. m) zákona č. 250/2007 Z. z. v platnom znení (pod vybavením reklamácie sa rozumie ukončenie reklamačného konania odovzdaním opraveného výrobku, výmenou výrobku, vrátením kúpnej ceny výrobku, vyplatením primeranej zľavy z ceny výrobku, písomná výzva na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie) ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu výrobku alebo služby, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr; vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Ak k prevzatiu predmetu reklamácie predávajúcim dôjde v neskorší deň, ako je deň uplatnenia reklamácie, tak lehoty na vybavenie reklamácie podľa tohto odseku začínajú plynúť odo dňa prevzatia predmetu reklamácie predávajúcim; najneskôr však od momentu, kedy predávajúci znemožní alebo zabráni prevzatie predmetu reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu výrobku (predmetu reklamácie) za nový výrobok.

5.4.Ak spotrebiteľ reklamáciu výrobku uplatnil počas prvých 12 mesiacov od kúpy, môže Predávajúci vybaviť reklamáciu zamietnutím len na základe odborného posúdenia; bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia nemožno od spotrebiteľa vyžadovať úhradu nákladov na odborné posúdenie ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením. Predávajúci je povinný poskytnúť spotrebiteľovi kópiu odborného posúdenia odôvodňujúceho zamietnutie reklamácie najneskôr do 14 dní odo dňa vybavenia reklamácie.

5.5.Ak spotrebiteľ reklamáciu výrobku uplatnil po 12 mesiacoch od kúpy a Predávajúci ju zamietol, osoba, ktorá reklamáciu vybavila, je povinná v doklade o vybavení reklamácie uviesť, komu môže spotrebiteľ zaslať výrobok na odborné posúdenie. Ak je výrobok zaslaný na odborné posúdenie určenej osobe, náklady odborného posúdenia, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady znáša Predávajúci bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia. Ak spotrebiteľ odborným posúdením preukáže zodpovednosť Predávajúceho za vadu, môže reklamáciu uplatniť znova; počas vykonávania odborného posúdenia záručná doba neplynie. Predávajúci je povinný spotrebiteľovi uhradiť do 14 dní odo dňa znova uplatnenia reklamácie všetky náklady vynaložené na odborné posúdenie, ako aj všetky s tým súvisiace účelne vynaložené náklady. Znova uplatnenú reklamáciu nemožno zamietnuť.

5.6.Spotrebiteľ má právo na úhradu nevyhnutných nákladov (najmä poštovného, ktoré uhradil pri odosielaní reklamovaného tovaru), ktoré mu vznikli v súvislosti s uplatnením oprávnených práv zo zodpovednosti za vady tovarov a služieb. V prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu chyby veci, alebo služby má spotrebiteľ tiež právo na úhradu nákladov k tomuto odstúpeniu.

5.7.Náležitosti odborného posúdenia v zmysle bodu 5.4 tohto článku:

Odborné posúdenie musí obsahovať:

  1. a)identifikáciu osoby, ktorá vykonáva odborné posúdenie,
  2. b)presnú identifikáciu posudzovaného výrobku,
  3. c)popis stavu výrobku,
  4. d)výsledok posúdenia,
  5. e)dátum vyhotovenia odborného posúdenia.

5.8.Ak to charakter výrobku umožňuje, spotrebiteľ Predávajúcemu (určenej osobe) výrobok odovzdá pri uplatnení reklamácie. Ak povaha výrobku neumožňuje doručiť výrobok predávajúcemu (určenej osobe), spotrebiteľ môže pri uplatnení reklamácie požadovať odstránenie vady na mieste, kde sa výrobok nachádza alebo si s Predávajúcim (určenou osobou) dohodnúť spôsob prepravy výrobku.

5.9.Doba od uplatnenia práva zo zodpovednosti za vady až do doby, keď Kupujúci po skončení opravy bol povinný vec prevziať, sa do záručnej doby nepočíta. Predávajúci je povinný vydať Kupujúcemu potvrdenie o tom, kedy právo uplatnil, ako aj o vykonaní opravy a o dobe jej trvania.

6. Práva Kupujúceho pri uplatnení práv zo zodpovednosti za vady

6.1.Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má Kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť.

6.2.Kupujúci môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu veci, alebo ak sa vada týka len súčasti veci, výmenu súčasti, ak tým Predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady.

6.3.Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to Kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti.

6.4.Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má Kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú Kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však Kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať.

6.5.Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má Kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny veci.

7. Záverečné ustanovenia

7.1.Tento Reklamačný poriadok tvorí neoddeliteľnú súčasť Všeobecných obchodných podmienok a Zásad a poučenia o ochrane osobných údajov tohto internetového obchodu. Dokumenty – Všeobecné obchodné podmienky a Zásady a poučenia o ochrane osobných údajov tohto internetového obchodu sú zverejnené na doméne Internetového obchodu Predávajúceho.

7.2.V prípade zmeny v Reklamačnom poriadku, vzťah medzi Kupujúcim a Predávajúcim sa riadi podľa Reklamačného poriadku platného a účinného pri uzatvorení Kúpno-predajnej zmluvy, a to až do momentu jej zániku.

7.3.Tento reklamačný poriadok je platný a účinný momentom jeho zverejnenia v Internetovom obchode Predávajúceho.

Osobná hygiena(0)

Prostriedky osobnej hygieny zahŕňajú produkty určené na udržanie čistoty, sviežosti a ochrany zdravia. Patria sem…

Pracovná drogéria(0)

Pracovná drogéria zahŕňa špecializované čistiace a hygienické prostriedky určené na použitie v priemysle, remeslách a…

Outdoor oblečenie(111)

Outdoor oblečenie je funkčné a odolné oblečenie určené na aktivity v prírode a náročných podmienkach.…

Outdoor obuv(61)

Outdoorová obuv je odolná a pohodlná obuv určená na turistiku, trekking a iné aktivity v…

Postroje na prácu vo vyškách(10)

Zabezpečte si maximálnu bezpečnosť pri práci vo výškach s našimi bezpečnostnými postrojmi. Tieto postroje sú…

Kotvenie pre prácu vo výškach(3)

mKotvenie pre prácu vo výškach zahŕňa bezpečnostné prvky určené na stabilné uchytenie a istenie pracovníkov…

Zachytavače a tlmiče pádu(21)

Zachytávače pádu sú bezpečnostné zariadenia určené na ochranu pracovníkov pri práci vo výškach. Automaticky reagujú…

Karabíny a laná pre prácu vo výškách(7)

Karabíny a laná pre prácu vo výškach sú nevyhnutné prvky osobného zabezpečenia, ktoré zaisťujú bezpečné…

Spojovacie a polohovacie prostriedky na prácu vo výškach(9)

Spojovacie a polohovacie prostriedky na prácu vo výškach zabezpečujú stabilitu a bezpečnosť pracovníkov pri výkone…

Práca vo výškach - Príslušenstvo(8)

Príslušenstvo pre prácu vo výškach zahŕňa doplnky, ktoré zvyšujú bezpečnosť, komfort a efektivitu pri práci…

Ochrana zraku(155)

U nás nájdete všetko potrebné pre zachovanie bezpečnosti hlavy pri práci v akýchkoľvek podmienkach. Nájdete…

Ochrana sluchu(54)

V tejto kategórii nájdete spoľahlivé riešenia pre ochranu vášho sluchu v rôznych prostrediach a situáciách.…

Ochrana dychacích ciest(77)

Produkty na ochranu dýchacích ciest sú určené na filtráciu škodlivých látok zo vzduchu a ochranu…

Ochrana hlavy(51)

Profesionálne produkty na ochranu hlavy poskytujú spoľahlivú ochranu pred nárazmi, padajúcimi predmetmi a inými rizikami…

Ochrana zraku pri zvaraní(11)

Profesionálne produkty na ochranu zraku pri zváraní zabezpečujú ochranu očí pred intenzívnym svetlom, UV a…

Príslušenstvo na ochranu zraku(4)

Príslušenstvo na ochranu zraku zahŕňa doplnky, ktoré zvyšujú bezpečnosť a komfort pri používaní ochranných okuliarov…

Pracovné kožené rukavice(9)

Pokiaľ ide o ochranu rúk pri práci, nič neprekoná ochrannú silu kože. Kožené ochranné rukavice…

Pracovné kombinované rukavice(17)

Kombinované pracovné rukavice spájajú kožu s iným materiálom, napríklad textíliou. Koža poskytne rukám potrebnú ochranu…

Máčané rukavice(68)

Široká ponuka máčaných rukavíc a povrstvených rukavíc, ktoré ponúkajú obratnosť a zároveň chránia vaše ruky…

Protirezné rukavice(37)

Ochranné rukavice odolné proti prerezaniu ponúkajú obratnosť a zároveň chránia vaše ruky pri práci s…

Jednorázové rukavice(14)

Bohatý sortiment jednorázových pracovných rukavíc, ktoré využijete v rôznych pracovných odvetviach. Ponúkame jednorázové rukavice z…

Zimné pracovné rukavice(16)

Bohatý sortiment zateplených pracovných rukavíc, ktoré využijete v rôznych pracovných odvetviach, najmä ak pracujete v…

Špecialné rukavice(26)

Bohatý sortiment špeciálnych pracovných rukavíc, ktoré využijete v rôznych pracovných odvetviach. Nájdete tu antistatické rukavice…

Zvaračské rukavice(13)

Široká ponuka zváračských rukavíc, ktoré ponúkajú obratnosť a zároveň chránia vaše ruky pri práci. Ako…

Outdoor rukavice(2)

Outdoorové rukavice sú odolné a funkčné rukavice určené na aktivity v prírode. Poskytujú ochranu pred…

Pletené a šité rukavice(7)

Pletené rukavice sú mäkké a pružné rukavice určené na ochranu pred chladom. Šité rukavice sú…

Rukavice do domácnosti(2)

Rukavice do domácnosti sú praktické ochranné rukavice určené na upratovanie, umývanie riadu či iné domáce…

Pracovné rukávniky(1)

U nás nájdete nielen ochranné rukavice, ale aj rukávniky, ktoré zabezpečia ochranu pred úrazom pre…

Obuv so špicou(90)

Pracovná obuv so špicou je robustná a bezpečnostná obuv navrhnutá na ochranu nôh v náročných…

Obuv bez špice(10)

Pracovná obuv bez špice je pohodlná a odolná obuv určená na prácu v menej náročných…

Poltopánky(108)

Široká škála kvalitnej pracovnej obuvi vrátane topánok na zimu, či bezpečnostnej obuvi s ochrannou špicou.…

Členková obuv(95)

Členková obuv poskytuje zvýšenú oporu a ochranu členka, pričom kombinuje pohodlie a štýl. Je vhodná…

Sandále(72)

Prezrite si širokú ponuku kvalitných a špeciálne navrhnutých pracovných sandálov pre rôzne pracovné podmienky i…

Vychádzková obuv(46)

Vychádzková obuv je pohodlná a štýlová obuv určená na každodenné nosenie. Poskytuje optimálnu oporu a…

Treková obuv(55)

Treková obuv je odolná a stabilná obuv navrhnutá pre pohyb v náročnom teréne. Poskytuje výbornú…

Pracovné čižmy(16)

V našej kategórii pracovných čižiem nájdete širokú škálu vysoko kvalitných produktov pre rôzne pracovné podmienky.…

Šľapky(14)

Prezrite si bohatú ponuku kvalitných šľapiek od obľúbených výrobcov, a doprajte vašim nohám voľnosť a…

Doplnky a príslušenstvo k obuvy(42)

Kategória doplnky a príslušenstvo zahŕňa široký sortiment pomôcok a doplnkov, vďaka ktorým sa budete pri…

Montérky(226)

Pracovné montérky, ktoré zabezpečia potrebnú ochranu v mnohých situáciách a pomôžu vám lepšie vykonávať prácu…

Košele(22)

Pracovné košele sú odolné a pohodlné odevy určené na profesionálne využitie v rôznych odvetviach. Sú…

Reflexné výstražné odevy(28)

Široká ponuka reflexných odevov, ktoré vám zabezpečia viditeľnosť a bezpečnosť pri každej práci. Reflexné oblečenie…

Špeciálne odevy(20)

Ponuka špeciálnych odevov pre rôzne povolania, v ktorých zabezpečíte sebe či vašim pracovníkom potrebnú bezpečnosť…

Zimné pracovné odevy(35)

Ponuka zimných zateplených odevov vhodná pre povolania vykonávajúce prácu počas zimného obdobia, či v chladných…

Pracovné jednorázové odevy(22)

Jednorazové oblečenie, ktoré vám zaistí bezpečnosť, hygienu a komfort pri práci v zdravotníckom, farmaceutickom, či…

Tričká(105)

Kategória tričká ponúka rôzne možnosti pre akékoľvek povolanie a využitie, dostupné v rôznych veľkostiach, farbách…

Mikiny(112)

Vitajte v našej kategórii pracovných mikín a svetrov, ktoré sú navrhnuté so zreteľom na vaše…

Bundy(63)

V našom portfóliu produktov nájdete bundy, ktoré sú obľúbeným a praktickým riešením pre tých, ktorí…

Vesty(114)

V práci je bezpečnosť na prvom mieste, preto sme pre Vás pripravili širokú ponuku pracovných…

Nohavice(192)

Ak hľadáte kvalitné a spoľahlivé pracovné nohavice, ste na správnom mieste. Ponúkame rôzne druhy nohavíc,…

Detské oblečenie(20)

Prezrite si bohatú ponuku detského pracovného oblečenia. Tu nájdete všetko, čo potrebujete pre vašich malých…

Čiapky, šiltovky(36)

V našej kategórii čiapok, šiltoviek a kukiel nájdete široký výber pokrývok hlavy pre rôzne ročné…

Doplnky a príslušenstvo k odevom(16)

Preskúmajte našu pestrú kategóriu doplnkov a príslušenstva, kde nájdete všeobecné i špecifické predmety, ktoré vám…